Catalog excerpts
HK 2000-5 / 3000-5 Knivbjælke • Cutter bar • Messerbalken • Barre de coupe Denne knivbjælke er en af vores mest populære modeller. Den fås i to forskellige arbejdsbredder. Den klipper grene i hække og hegn, som består af grene op til max 5 cm i diameter. Den er dermed velegnet til beskæring af alle typer læhegn og hække, som vedligeholdes jævnligt. Den kan monteres på de fleste Elkær rammer og redskabsarme eller fx på rendegravere. This trimmer bar is one of our most popular models. It can be delivered in two widths. With the 2000-5 or 3000-5 bar you are able to trim branches in lighter hedges consisting of branches up to max 5 cm in diameter. It is well suited to all types of hedges that are maintained on a regular basis. It is compatible with most Elkaer tool frames or you can mount it onto e.g. excavators. Dieser Messerbalken ist eines unserer beliebtesten Modelle und ist in zwei unterschiedlichen Arbeitsbreiten lieferbar. Er beschneidet Hecken mit Ästen bis zu 5 cm Durchmesser. Somit eignet er sich für das Beschneiden aller Arten von Windschutzhecken, die regelmäßig gepflegt werden. Er kann auf die meisten Elkær Werkzeugrahmen oder z.B. auf einen Grabenbagger montiert werden. Cette barre de coupe est un de nos modèles très populaire. Elle est disponible avec 5 largeurs de travail différentes. Elle peut tailler des clôtures et des haies d’abri avec des branches d’un diamètre de 5 mm au maximum. Elle est idéale pour la taille des haies et des clôtures qui sont regulièrement entretenues. Elle peut être montée sur la plupart des châssis fournis pas Elkær Maskiner et sur des pelleteuses. Tekniske data • Technical details • Technische Spezifikationen • Spécifications techniques Arbejdsbredde • Working width • Arbeitsbreite • Largeur de travail Grentykkelse • Branch dia. • Astdicke • Epaisseur de branches Olie l/min • Oil l/min • Öl l/min • Huile l/min Olietryk • Oil pressure • Öldruck • Pression d’huile Arbejdshastighed • Work speed • Arbeitstempo • Vitesse de travail Knive • Knives • Klingen • Lames Vægt • Weight • Gewicht • Poids
Open the catalog to page 1