Catalog excerpts
HS 1300 Sav • Saw • Säge • Lamier HS1300 grensaven er udviklet til montering på græsslåmaskiner og kompakttraktorer. Den har en arbejdsbredde på 130cm, og grene med op til en tykkelse på hele 100mm saves over med et rent snit. Den nye grensav kan - pga. en lav egenvægt på bare 30 kg -påmonteres på vores Termit arm i det eksisterende hurtigskift, og derfor er det nu muligt at udstyre større græsslåmaskiner med denne type sav. Saven er udstyret med 3x Ø450mm savklinger og saven kan drives fra en oliemængde på bare 20 liter / min. og op. The HS1300 is developed for the use on lawnmowers and small tractors, fx. narrow track tractors. The working width of the HS1300 is 130cm, and it can cut branches of up to 100mm in diameter. The HS1300 is able to – due to a very lightweight construction – be mounted to the Termite reach arm in the quickshift, which gives you maximum flexibility. The HS1300 has 3x Ø450mm sawblades and can be run with just 20 liters /min. of oil and upwards. The HS1300 enables very lightweight carriers to enjoy the efficiency of a powerful Elkær saw. Die HS1300 Astsäge ist für die Montage am Aufsitzmäher und kleineren Traktoren entwickelt worden. Die Astsäge hat eine Arbeitsbreite von 130 cm, und beschneidet Äste von bis zu 100mm im Durchmesser mit einem sauberen Schnitt. Diese Astsäge kann aufgrund von einem sehr geringen Eigengewicht – auf unseren Termit Ausleger Arm im Schnellwechsel montiert werden, und deshalb können jetzt auch Aufsitzmäher die Effizienz einer Astsäge nutzen. Die Astsäge hat 3x Ø450mm Sägeblätter und läuft ab einer Ölmenge von nur 20 Liter / min. Elkær Maskiner offre maintenant une scie pour le montage sur de grandes tondeuses et de petits tracteurs. La nouvelle HS1300 a une largeur de coupe de pas moins de 130 cm et coupe des branches d’un diamètre de jusqu’à 10 cm assurant une coupe nette. La nouvelle scie a un poids peu élevé de 30 kg seulement et peut être montée sur notre bras de support Termit en branchement rapide. Tekniske data • Technical details • Technische Spezifikationen • Spécifications techniques Arbejdsbredde • Working width • Arbeitsbreite • Largeur de travail Grentykkelse • Branch dia. • Astdicke • Epaisseur de branches Olie l/min • Oil l/min • Öl l/min • Huile l/min Olietryk • Oil pressure • Öldruck • Pression d’huile Arbejdshastighed • Work speed • Arbeitstempo • Vitesse de travail Klinger • Blades • Klingen • Lames
Open the catalog to page 1All Elkaer Maskiner catalogs and technical brochures
-
RF80
1 Pages
-
HK Max
1 Pages
-
HKPRO-X
2 Pages
-
HKZ